Hva er  Mana analyse?

Innledende analyse gir innsikt. Innsikt gir grunnlag for å fatte rett beslutning, og er et fantastisk verktøy. I tillegg utarbeider vi årsrapporter, kvartalrapporter, foretar benchmark med mer. Ta kontakt for skreddersydd analyse rapport.

Rapportene vi leverer gir dyp innsikt, og er utarbeidet i samarbeid mellom Mana Communication AS og Meltwater Group og tilpasses hver enkelts kunde spesifikke behov. Vi skreddersyr og analyserer det en ønsker å få mer kunnskap om. Et flott grunnlag for bedre beslutninger, og et viktig verktøy i merkevarebyggingen.

Våre databaser er de største med hele 280 000 kilder. Til sammenlikning har Google «kun» 80 000 kilder.

Innledende analyse arbeid er obligatorisk ved utarbeidelse av markedsstrategi. Dette inkluderer: Målgruppeanalysering/personas, Research, medievalg, konkurrentidentifisering og analyse av eksisterende bedriftsprofil.

Vi spesialiserer oss på markedstrender og ulike analyser i digitale flater. Vi kan finne frem til opinionsledere, og hvem som er påvirkere innenfor alle merker og bransjer. Vi måler buzz og prat i sosiale medier og tradisjonelle medier. Vi tester effekt av ulike ord/uttrykk og hva som gir best effekt. Det geniale med digitale kanaler, er at alt kan måles. Det sikrer en høyere treffsikkerhet, og rask endring om eksisterende strategi ikke er optimal og treffer godt nok.

Vi er stolte av å bekrefte vår samarbeidsavtale med Meltwater Group og kan tilby bransjens beste analyse verktøy- dette er vi enerådende på i Bergensområdet. Gjennom denne plattformen kan vi blant annet tilby årsrapporter, benchmarking, trender og ranking av Topp 10 publikasjoner på varemerke. Vi har utallige analysemuligheter-  Kontakt oss for et skreddersydd tilbud.

 

Se kundeomtaler og suksesshistorier etter å ha mottatt analyse av Meltwater: Suksess historier

Hensikt med analysearbeid, er å få nødvendig innsikt for å ta velinformerte beslutninger og finner triggere for målgrupper som skaper en merverdi.

Litt informasjon om vårt analyseverktøy- Meltwater Online Intelligence Platform 

Plattformen skal samle all relevant informasjon som påvirker et marked eller et selskaps omdømme- og utføre dype analyser med få tastetrykk. Alt handler om å få innsikten man behøver for velinformerte beslutninger.

Medieovervåkning  Online Media består av mer enn +280 000 kilder:

Overvåkning av +280 000 nyhetskilder globalt. Vi tilbyd desidert bredest dekning globalt. Til sammenligning har Google News 60 000 online nyhetskilder globalt. Vår sterkeste konkurrent på kildedekning er ikke i det nordiske markedet.

Sosiale medier – her har vi mer enn 300 millioner kilder

Fullverdig overvåkning av sosiale medier. Egeneide søkegeneratorer som gir ubegrenset tilgang uten volumbegrensning. Vi overvåker Facebook, Twitter, blogger og Youtube via samme løsning som medieovervåkning. Tilgang til Wikipedia, diskusjonsforum, Review Sites, kommentarer under redaksjonelle artikler og det er også mulig å måle Instagram via «Meltwater Buzz».

Vi har verktøyene, og står klar til å hjelpe deg.

81
Prosent av beslutningstakere foretrekker artikler over annonser
92
Prosent av bedrifter som kjører inbound marketing merker økning i trafikk på nettsiden sin
61
Prosent sier at innholdsmarkedsføring øker villigheten til å kjøpe fra et spesielt merke
5
Billioner videoviews på Snapchat daglig

Mana eksperten

Personlig service og oppfølging er viktig. På tross av at vi i Mana har et team av dyktige medarbeidere, er det viktig for oss at du som kunde vet at du har ett enkelt kontaktledd hos oss. Din personlige Mana ekspert er:

Line Charlotte Johnsen Rolfsnes
Founder/CEO

For oss i Mana er det viktig at hver enkelt kunde får det opplegget de ønsker og forventer. Derfor inviterer vi deg gjerne til å skrive til oss, og fortelle oss om de tanker og utfordringer dere møter på i hverdagen som vi kan bidra med et objektivt syn på. Benytt skjemaet til høyre, og bli med inn i fremtiden med oss i Mana.