Mana drift: Markedsavdeling til utleie

Vi drifter våre kunders kommunikasjon på de digitale flatene. Ulike valgmuligheter og «pakker» kan velges, fra en enkel oppsatt side på de ulike sosiale mediene virksomheten bør kommunisere med kundene på, til statusoppdateringer og totaldrift av all kommunikasjon innenfor de rammer og fullmakter som er fastsatt. Vi skreddersyr egne pakker tilpasses enhver bedrift i tillegg har vi enkelte “standardpakker” som du kan lese mer om under.

Vi er gode på:

Drift: Nettsider og sosiale medier med produksjon av innhold som gir effekt og skaper engasjement.

Strategi og analyse: Bransjens beste analyseverktøy for utvikling av markedsstrategier, effektive handlingsplaner og skreddersydd kommunikasjonsdesign.

Visuell hjelp: Design og hjelp til foto/ lay out. Enkel videoproduksjon.

Tekst: Artikler, pressemeldinger, årsrapporter og alle typer presentasjonsmateriell.

Kurs i sosiale og digitale medier internt i bedriften deres, eller sammen med andre på våre Mana kurs.

SEO og adwords: Vi hjelper med synlighet på Google( SEO)

PR stunt/ kampanje: Engasjert og kreativt team som fokuserer på nyskapende kampanjer.

Annonsering: Vi utarbeider annonser til Facebook, Instagram samt printmedier.

Konsulent: Vi hjelper med detaljerte planer og coaching/ utvikling som gir effekt på bunnlinjen.

Høy tilgjengelighet og tillit er viktige prinsipper, samt klare retningslinjer og avtaler for hva vi skal drifte. Markedsavdeling til utleie er en tjeneste som gir bedriften din forutsigbare kostnader, og sikrer en optimal markedssynlighet året rundt. 

Vi kommuniserer innenfor klare rammer og fullmakter i samarbeid med våre kunder. Vi skreddersyr i henhold til dine ønsker. Pakken forutsetter tegning av minimum 6 måneders avtale. Kontakt oss for pristilbud- La oss bli din digitale markedssjef.

Inkluderer:

  • Drift av sosiale medier , nettsider og valgte digitale plattformer
  • Support og kundestøtte
  • Kundekommunikasjon mellom 08:00- 21:00 ukedager, og 10:00- 18:00 lørdag og søndag
  • Produksjon av innhold/ design og publiseringer i digitale kanaler i henhold til valgt strategi
  • Raskt svar på kundehenvendelser og oppfølging av innkomne kommentarer og mail
  • Redaktøransvar/ redigering av blogginnlegg i samråd med kunde
  • Søkeordoptimalisering
  • Medlemskap og tilgang på ulik opplæring og verktøy
  • Analyser, måling av effekt og rapportering underveis
  • Innhold/produksjon underveis rapporteres inn til ledelsen for godkjennelse slik din virksomhet ønsker å ha innsyn. Vi går aldri utover gitte fullmakter. Du kan stole på oss.

Dette er en fin pakke om bedriften har god kompetanse innenfor markedsføring, men trenger digital ekspertise. Virksomheten vil selv besvare kundehenvendelser, og det settes gitte rammer/ forutsetning på dette. Vi skreddersyr til hver enkelt kunde. Kontakt oss for pris.

Inkluderer:

  • Drift og support i samarbeid med kunde på inntil 3 digitale kanaler(sosiale medier og nettsider)
  • Hjelp til produksjon av innhold/ design og publiseringer i henhold til lagt markedsstrategi
  • Support og kundestøtte mellom 09:00- 18:00 alle dager
  • Redaktørredigering av bloggartikkel og innhold- max 2 per måned
  • Søkeordoptimalisering
  • Medlemskap og tilgang på ulik opplæring og verktøy
  • Analyser, måling av effekt og rapportering underveis

Pakken passer for deg har begrensede midler til markedsføring, men vet viktigheten av markedsarbeid for å nå frem. Velger du analyse og utarbeidelse av markedsstrategi, anbefaler vi på det sterkeste å tegne avtalen for å få effekt av investeringen. Det vil generer inntekter å satse på digital strategi. Du kan fritt endre til super pakke eller MANA pakken underveis. Test oss ut- start med standard pakken- den koster mindre enn avisannonsering og treffer så mye bedre.

Inkluderer:

  • Drift av 1 side i sosiale medier , eks. Facebook profil/ Instagram/ LinkedIn
  • Produksjon av innhold/ design og publisering inntil 3 ganger per uke.
  • Kundekommunikasjonen tar bedriften selv hånd om
  • Support og kundestøtte hverdager 09:00- 16:00, lørdag 10:00- 14:00
  • Måling av effekt og rapportering underveis
  • Tilgang på kurs/ opplæring til rabatterte priser
256
25
150
560

Mana eksperten

Personlig service og oppfølging er viktig. På tross av at vi i Mana har et team av dyktige medarbeidere, er det viktig for oss at du som kunde vet at du har ett enkelt kontaktledd hos oss. Din personlige Mana ekspert er:

Har du lyst å arbeide oppdragsbasert i en spennende grunderbedrift i vekst?
Vi søker faglig flinke og hyggelige mennesker som har god kompetanse på storytelling og visuell kommunikasjon

For oss i Mana er det viktig at hver enkelt kunde får det opplegget de ønsker og forventer. Derfor inviterer vi deg gjerne til å skrive til oss, og fortelle oss om de tanker og utfordringer dere møter på i hverdagen som vi kan bidra med et objektivt syn på. Benytt skjemaet til høyre, og bli med inn i fremtiden med oss i Mana.