Om oss
Skulle du ønske at du hadde en markedssjef med digital spisskompetanse?
Mana Communication er et digitalbyrå som brenner for å skape engasjerende kanaler på vegne av våre kunder. Selskapet ble stiftet i 2015 av gründer og daglig leder Line Charlotte Rolfsnes. Hun har nesten 25 års strategisk lederkompetanse, og elsker å hjelpe andre med å få frem potensialet sitt. Hennes visjon er at alle bedrifter kan oppnå gode resultater gjennom rett bruk av sosiale medier. Med en smart digital strategi, kan også små og mellomstore bedrifter lykkes med relativt små budsjetter.
Alle ansatte har solid kompetanse, og er i kontinuerlig utvikling for å alltid levere det beste produktet. Sammen arbeider vi for å styrke våre kunders konkurransekraft – på tvers av kanaler. Et helt team av kunnskap til prisen av én ressurs.
Menneskene som
jobber i Mana
Line Charlotte Johnsen Rolfsnes
CEO/Brand Strategist/Performance Marketer
Linec.rolfsnes@manacommunication.no
Elisabeth Beeder
Digital markedsfører og kreatør
Elisabeth@manacommunication.no
Aurora Pallesen
Digital markedsfører/grafisk designer
Aurora@manacommunication.no
Denise Andersen
Digital markedsfører/mediegrafiker
Denise@manacommunication.no
Steffen Lehmann
Digital Markedsfører/strategisk rådgiver
Steffen@manacommunication.no
Navnet Mana står for slagkraftig, og en sterk indre kraft. Hver bokstav har en betydning, som representerer våre grunnverdier.
Medspiller
Vi er opptatt av et godt samarbeid og god dialog med våre kunder, og det er viktig for oss at du kan stole på oss. Derfor har vi høy tilgjengelighet, og holder det vi lover. Samarbeider du med oss, vil du oppleve at vi er ærlige, pålitelige, lydhøre og ydmyke.
Attraktiv
Vi skaper attraktive uttrykk og strategier for våre kunder. For hele tiden å levere det mest fristende og visuelt beste produktet, måler vi kontinuerlig arbeidet vi gjør. Vår faglige tyngde og varierende bakgrunn kombinert med et stort nettverk, gjør at vi kan sette oss inn i våre kunders utfordringer.
Nyskapende
For å skille seg ut, er vi opptatt av å levere kreative løsninger. Vi går sjelden i opptråkkede stier, og har kreative idemyldringer med hele teamet underveis i alle kundeprosesser. Vi utfører grundige i analyser, for å sikre at våre anbefalinger vil styrke merkevaren til våre kunder.
Ambisiøs
Digitale medier er i kontinuerlig utvikling. Med stor interesse for faget, er vi hele tiden oppdatert på de siste trendene og forskning innen digital kommunikasjon.
Logoens oppbygning reflekterer måten vi arbeider. Ingenting er tilfeldig.
Første kube illustrerer all kommunikasjon. Farget M illustrerer Mana og våre anbefalinger som vi gir til kundene våre. Kundene våre er farget kube under M. Alle deler av kuben som nå er fjernet (Vs. fig. 1), er støy og kommunikasjon som ikke er relevant.
Gjennom innsikt og strategisk arbeid anbefaler vi våre kunder rett kommunikasjon, mot rett marked, i rette kanaler. Og er en trygg hånd og støtte som ivaretar og sikrer kvalitet i hele prosessen. Dette er vårt merkevareløfte.
Sertifisert byrå
Vi er sertifisert medlem av Kreativt Forum. KF- medlem 173. Det bekrefter våre kvalifikasjoner, og er et klart kvalitetsstempel. For å bli sertifisert må byrået operere uavhengig og objektivt, tilby kvalifisert bemanning og drive i samsvar med god forretningsskikk og Kreativt Forums etiske retningslinjer. Medlemsbyråer må ha minst én RRA-sertifisert medarbeider, med ansvar for at byråets arbeid holder seg innenfor de etiske og juridiske rammene for reklame.