Line Charlotte Rolfsnes
CEO/Brand Strategist and Performance Marketer
Linec.rolfsnes@manacommunication.no
Line er flink til:
Sosiale medier
Strategisk rådgivning
Merkevarebygging
Analyse og innsikt
Strategi og endringsledelse
Konseptutvikling
Performance marketing
Kundereise
Forbrukeratferd
Det Line ikke vet om sosiale medier, er ikke verdt å vite. Hun leser fagartikler og innsikt om algoritmer på sengekanten, og lever og ånder for «babyen sin» Mana Communication. I 2015 realiserte hun sin drøm og startet Mana, med mantraet fra Walt Disney som sin lederstjerne «If you Can dream it, you Can do it» Denne passionen for faget og muligheter som ligger i digitale kanaler, drar hun med seg i alle møter med kundene. Hun er genuint interessert i at våre kunder lykkes, og strekker seg langt for å leverer resultater som begeistrer. Intet leveres halvveis og intet er umulig.
Line har 25 års ledererfaring, har arbeidet med merkevarebygging, kampanjeplanlegging og strategi i over 20 år og har toppkarakterer fra Handelshøyskolen BI, der hun tok en Bachelor i PR og markedskommunikasjon, kombinert med lederstilling og baby hjemme. Det beviser egentlig hennes enorme arbeidskapasitet. I tillegg er jo en litt morsom fakta at hun allerede på 90 tallet lagde reklamespotter for lokalradio, og at hun som 15 åring hadde skrevet sin første diktsamling. Hun elsker gode tekster og er allergisk mot orddeling.
Line er rå på annonsering, og har spesialisert seg på Meta og Google. I tillegg er hun ekstremt opptatt av å skape innhold som engasjerer og treffer kundene i hjertet. For det handler ikke om hva du sier, men hvordan du får kunden til å føle seg. Den som er best på kundeopplevelse, vinner kunden. Og sosiale medier gir enorme muligheter til å utnytte akkurat den muligheten.
Ta en kaffeprat med henne – du blir garantert inspirert.