En markedsavdeling til utleie 

Kunde

Clarion Hotel Admiral

 

Prosjekt

Merkevarebygging i sosiale medier

 

Tidspunkt

Våren 2017

Er det mulig å leie en hel markedsavdeling for å ta seg av hele markedsføringsjobben? Svaret er ja. Dette er en av tjenestene vi tilbyr, enten dere mangler teamet eller kunnskapen til å gjøre jobben. Vi har blant annet utført et slikt oppdrag for Clarion Hotel Admiral, som du kan lese mer om her.

Oppgaven

Clarion Hotel Admiral ligger i hjertet av Bergen sentrum, med en fantastisk utsikt mot Bryggen og Fløyen. Hotellet  har 4 stjerner, hvor gjestene har tilgang til både restaurant og bar/lounge. Del av Nordic Choice Hotels. Vi fikk i oppdrag å hjelpe hotellet med den lokale markedsføringen, hvor vi skulle utføre alle oppgaver som en markedsavdeling ville gjort.

Løsningen

Ettersom vi fungerte som en markedsavdeling til utleie, tok vi ansvar for hele markedsføringsjobben til Clarion Hotel Admiral. Dette inkluderte innholdsproduksjon på Facebook og Instagram, opprettholde kjedens aktivitetsplan,  kundekommunikasjon i sosiale medier, og visuelt materiale som foto og grafisk design. Vi har også bidratt med oppdatering av nettside, laget restaurantmenyer, rommenyer og lokalt printmateriell. Videre har vi bistått selskapet med rådgivning, PR stunt, og synliggjort nasjonale kampanjer lokalt.

«Mana Communication er kreative og engasjerte med høy ekspertise. Vårt samarbeid sikrer god digital synlighet og tettere kundedialog i sosiale medier. Vi er meget fornøyd med jobben de utfører.»

 

Sølvi Solmunde, direktør.

Flere prosjekter

Med Safa På

Klassisk, aktiv og gruppe

Lanseringskampanje