Blogg

09
jun 2016

Sommerkampanje

Kampanje

Sorry We`re Closed.. 

Denne beskjeden kommer mest sannsynlig til å treffe flere kunder med sommeren rett rundt hjørnet. De fleste bedrifter går inn i en tid med både redusert bemanning og drift. Ferietiden er her- en herlig tid, men også en tid der kundene dine er mer tilgjengelig i sosiale medier. Dette bør du benytte deg av- kjør tidenes sommerkampanje.

 

Bedrifter flest kutter helt eller delvis sine kampanjeaktiviteter om sommeren fordi «folk flest er i ferie- modus»

En oppfatning om at kunder ikke bør eksponeres for treffende budskap om sommeren er langt fra sannheten. Vi i Mana Communication ønsker å hjelpe Bergensbedrifter med å skape blest rundt sin virksomhet. Historien viser at mange bruker anledningen med fri og feriepenger til å jobbe på hus, hytte eller hage. Det er også deilig å shoppe inn sommergarderoben, gå ut og spise et godt måltid og nyte de lyse kveldene vi har. Mange unner seg gjerne noe ekstra når feriepengene er på konto. Skal du tas med i valget om innkjøpene, må dine produkter/ varer og/eller tjenester være synlige. Visste du at nær 80 % sjekker sosiale medier før kjøp?

 

HER bør bedrifter være våken- kjør ulike kampanjer, og kommunisere med kundene dine. Google Trends viser mye søk på terrassebeis, markiser, hagearbeid og alt som hører sommeren til. Ja alt fra badedrakt til grillpølser og kjølebag til strandlivet. Google er nåtidens telefonkatalog. Du får plusspoeng hos Google basert på utregninger av bedriftens verdi ifølge Google. Kortversjonen av dette er: Innhold og Aktivitet: Bedriften må servere innhold som gir verdi og holde aktiviteten oppe. En publiseringplan sikrer jevn og variert aktivitet. Flere kanaler, og landingssider gir pluss. Hvor ofte scroller du ned på side 2-3-4 på Google? Er bedriften din på topp 10 idag? Vi hjelper deg med dette- nå til sommerkampanje priser.

 

analyse

 

HAR DU LAGT EN PUBLISERINGSPLAN FOR SOMMERMÅNEDENE ?

En unik mulighet står foran deg om å stikke din bedrift frem i konkurransen, og vinne krigen om kundens oppmerksomhet. Med mindre «støy» fra andre, er det større sannsynlighet for å komme igjennom med nettopp ditt budskap til kunder som gjerne trenger et lite «push» for å gjennomføre et kjøp. Vi har gode resultater med å bygge kunders merkevare i sosiale medier, og vi fokuserer på å bygge bedriftens SEO gjennom «fortjent» plassering på Google.

 

La oss hjelpe bedriften din i sommer 

Vi kan bistå med kampanjeplanlegging, og full drift av sosiale medier mens du selv er på ferie. Vi kan også gå inn som konsulent/ rådgiver, og «støtte opp» om bedriften selv ønsker å publisere. Vi hjelper med korrekte publiseringplaner som gir variert innhold og derfor en verdi for kundene dine, samt identifiserer hvilke kanaler kundene dine treffes best. Vi finner triggerpunktet som skaper engasjement.

Husk også på at sommerferietid = agurknyhetstid. Det er enklere å få redaksjonell omtale i skoleferien enn ellers i året. Vi hjelper med å utforme pressemeldinger og lage vinkling på saker som kan være interessant for media å skrive om.

 

Blogg og video

Vi skriver blogginnlegg, og hjelper med SEO for bedrifter, og har også nå startet med videoproduksjon til sosiale medier. Da dette er et nytt produkt, kan du få en meget god pris akkurat nå. Video er tidenes beste investering, og gir høy synlighet. Facebook «løfter opp» videoannonseringer, da de ønsker å konkurrere med andre video- formidlere( som Youtube) Du kan virkelig få igjen mye for investeringen.

Ideal of Sweden fikk hele 385 000 videoview fra mai til juli , med en kostnad per klikk på kun kr 1,- og ROI på 4. Se på denne suksesshistorien( og det finnes mange flere) Ideal Of Sweden bygger merkevare på sosiale medier

 

Vi kjører nå tidenes kampanje – med markedets beste priser- Har du råd til å vente?

Skap resultater gjennom rett bruk av sosiale medier
Skap resultater gjennom rett bruk av sosiale medier ( lånt fra Iconosquare) 

Kontakt oss for et uforpliktende tilbud i dag – Klikk her

 

Vi skaper engasjement for din merkevare i digitale kanaler
Vi skaper engasjement for din merkevare i digitale kanaler

 

 

 

 

 

 

0 comments

Skriv et svar til innlegget